חתונה בחצר הבית? אלו נעלי כלה שתבחרי

חתונה בחצר הבית היא חתונה פסטורלית ואינטימית, אבל מצריכה בחירה נבונה של נעלי כלה. לפנייך כל הטיפים לבחירת הנעליים המתאימות ביותר לחתונה שמתקיימת בחצר

לאחרונה, יותר ויותר זוגות בוחרים לערוך חתונה בחצר ביתם. עם התפשטות נגיף הקורונה והמגבלות על התקהלות, הזוגות נאלצים להינשא בחתונות מצומצמות יותר עם כמות מוזמנים שלא עולה על 30 אנשים. מהסיבה הזאת, בוחרים רבים להינשא בחצר הבית.

לחתונה הנערכת בחצר יש יתרונות רבים: היא משרה אווירה אינטימית יותר ומאפשרת לכם לחגוג עם האנשים הקרובים לכם ביותר. החצר הוא מקום פסטורלי ומקסים, וחתונה כזאת היא לרוב זולה יותר מחתונות הנערכות באולמות אירועים. יחד עם זאת, כאשר מתחתנים בחצר, חשוב לבחור נעלי כלה המותאמות לתנאי השטח הכוללים דשא או אדמה.

אילו נעלי כלה מומלץ לבחור לחתונה בחצר?

נעליים עם עקב דק וגבוה אינן מתאימות לחתונה בחצר, אז עדיף להשאיר את הסטילטו בבית ובמקום זאת ללכת על נעלי פלטפורמה או נעלי כלה עם עקב קטן של עד 3 סנטימטר. נעליים כאלו יאפשרו לך ללכת ולרקוד בחצר הבית, ללא חשש מכך שהעקב ייתקע באדמה או בדשא.

בנוסף לכך, נעלי פלטפורמה או נעליים עם עקב קטן הן נעליים נוחות מאוד. הן יציבות, מספקות תמיכה ואחיזה טובה לכף הרגל. כך תוכלי ליהנות מהאירוע המרגש בחייך מבלי לסבול מכאבים ברגליים או מיבלות.

תוכלי למצוא נעלי פלטפורמה ונעליים עם עקב קטן במגוון רחב של צבעים כמו לבן, שמנת, פודרה, בז׳, זהב וכסף, ובמגוון רחב של עיצובים וסגנונות. בבואך לבחור נעליים לחתונה, חשוב מאוד להגיע עם שמלת הכלה שלך על מנת לוודא כי הנעליים מתאימות לסגנון השמלה ולגזרה שלה. ישנן חנויות נעליים, כמו ״נעלי ארו״, שיאפשרו לך להחליף את הנעליים מכל סיבה שהיא כל עוד לא עשית שימוש בנעל. זהו בהחלט יתרון גדול בבחירת הנעליים ליום החתונה.

אז אם את מתחתנת בקרוב ועורכת את החתונה שלך בחצר הבית, את מוזמנת לפנות לחנות “נעלי ארו" ולבחור את הנעליים המתאימות לך ביותר.